.jpg)
вторник, 11 ноября 2008 г.
і НАМ і ВАМ..
Приїзд виконавчого диретора LG в Україну - липень ..
…Ми хочемо стати 100% глобальною компанією, Ми хочемо що б на локальних ринках нас вважали своїми, Ми хочемо.. хочемо щоби наші телефони та електроніка продавалася, ми можемо і не бути першими, але десь за перш-O-друге місце на ринку ми моглиб позмагатися.. тезуально десь так можна окреслити виступ Нама… А й дійсно, ідеальний PR хід, приїзд в Україну керівника такого рівнящо не кажіть, а сенсація, враховуючи кількість камер, та журналістів, цього не заперечиш, в Італії чи десь у Європі це можливо не столичний рівень, але медіа зацікавлені.. а тепер дивіться: кожен канал показує ролик на 30секунд у своєму високооплачуваному ефірі..про приїзд ТОПа LG вУкраїну, і компанія економить на рекламі мільйонну суму , малого того вони заходять у голови споживачів не через рекламу, а через інший сегмент, через новини, де ступінь довіри трохи вище за попередній, не ідеальний але як на шару то підійде… але це так, маленькі хитрості,які вже живуть на ринку не один десяток років, це теж саме що і прихована реклама у фільмах, це і нові моделі знаменитостям.. це і перша пробна..головне привернути увагу медіа, ввійти в довіру до споживачів.. (уже після написання статі, у одної журналістки отримав таку інформацію, що там де замішана реклама, компанії,бренди,комерція одним словом беззаохочувіальних гонорарів чесним медійщика не обійтись..) Не розумію одного, чому LG не хоче поміняти своєї філософії, адже інноваційна ніша вона не завжди найоплачуваніша, так LG має один з найширших модельних рядів, новинки доходить до прилавків через місяць, а то і через кілька тижнів.. вони не спекулюють на розвинутості ринків, зазвичай товар доходить усюди рівномірно… ціни не падають удвічі тричі.. наче все нормально, дизайн сучасний, функції присутні, усе як то кажуть по народному, за винятком одного але..за винятком ЯКОСТІ..чого немає того немає, от що і не дозволяє LG глобалізуватися , вийти на перші місця у світі, чи бодай у регіонах.. що не кажіть а якіть не поступається ні інноваціям, ні дизайну, напевно усі хочуть золотої середини, найкраще на цьому спекулює NOKIA, що зарекомендувала себе як марка надійна і стабільна, а як виявляється тойже самий LG, але вже маси настроєні на те що тут якість, а там ціна та інновації, і якщо поламається NOKIA, то це нормально, таке буває раз на мільйон, у мільйона,але на мільйон.. тому можливо, нічого в якості міняти і не треба, просто слід сто разів сказати якість, і вона буде зявлятися сама собою..хоч і в уяві, але буде.. Наму зачёт за акцію)) упорство и труд, всё перетрут «Краще сто разів почути ніж, один раз переконатися» Правило Глобального ринку, точка зору виробника, з точки зору впливу на зпоживача..
.jpg)
Мітки:
LIVE
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий