воскресенье, 16 мая 2010 г.

Трендс оф Інтернет:

ЗАГАЛЬНІ РЕЧІ:
Нішовість Інтернету, створення сайтів під конкретні середовища та орієнтація розробників та професіоналів на окремі сегменти виконання роботи.

Вихід решти МЕДІА в інтернет у вигляді сайтів -- Соціальних мереж. А не просто сайтів візитівок, чи он-лайн версій чи представництв.

Надто багато розмов про відсутністьмісця для зберігання даних, я думаю це просто підготовка платформи для запуску платних послуг по зберіганню даних, тобиш Соціалізм у капіталістичному інтернеті завершується.

Національні домени:
Після отримання Росією розширення домену РФ,  Ми спостерігатимемо кінець тотальної глобальності інтренету, ітернет локалізується, націоналізується та почне закриватися на своїх територіях, де і отримає новий поштовх для розвитку, адже локальні проекти зможуть врахувати усі особливості користувача та нададуть простий і зрозумілий продукт у найвідаленіших куточках. Також “Доменна реформа”, розширить запити ринку що розвивається.

“Кануть в лєту” масові фото сайти, функцію яких забрали нетворкі, які спершу стали найбільшими фотобібліотеками, а потім і найбільшими фотоГалереями, таж сама ситуація із музичними відповідниками.

Цікавим буде створення піар та рекламних агенств які будуть спеціалізуватися ВИКЛЮЧНО на просуванні у мережі та створенні веб--образів.

В Україні будуть створені/перекваліфікуються або наберуть розвитку Інвестиційні фонди, що будуть спеціалізуватися на діяльності в Інтернеті, приклад Російський Digital Sky Technologies (DST), такі фонди були б дуже цікаві “ВластьІмущім” олігархам, типу Пінчука, Ахметова, Коломойського, які мають достатньо коштів, та які б це використовували як у бізнес так і у політичних цілях.

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ:
Все більша монетизація соціальних мереж. Створення все нових і нових додатків.

Створення підсуспільств та підпроектів у мережах (ігри, відео та інші додатки), активність яких буде приносити непогані доходи, тобто соціальний ресурс всередині мережі -- стане бізнес платформою.

Перетворення Соц.Мереж на Google—аналоги, коли такі мережі як  VKontakte і facebook  уже перетворившись на МЕДІА-теки, свторять свої поштові ресурси, про що вони неодноразово заявляли та налагодять пошук, який не надто досконалий, весь окрім текствого, в якому Google уже не перегнати у найближчий час.

Проекти які набрали певний соціальний ресурс, намагаються універсувалізуватися, створюючи суміжні проекти (Gmail-Orkut, Vkontakte-iVkontakte, facebok-email, Vkontakte-email, Gmail-Buzz), які по своєму функціоналу намагаються вбити конкурентів, це говорить про нестачу нових ідей !!

Інтернет розвивався як і розвивалося суспільство, особливо останні 50-100 років, тобто, він перебирав у себе книги, листування, ТВ, радіо, Газети, Музику, Телефон потім перейшов на речі, якими користувалися,  але не мали ВОни такої загальності, от як наприклад P.S. писався собі на листівках, але нікомуне приходило в голову, що це супер ідея для інтернету, як виявилося, засновники Твітеру довели протилежне, таких звичок та традицій ще мільйони, а успішних проектів одиниці.

Розвиток проектів, що будуть спиратися не стільки на глобальний розвиток, а більше на монетизацію, адже постійне збільшення інформації та проблеми її зберігання – вимагають раціонального користувача, адже в даний час реклама всього не покриває, тому потрібні додаткові джерела фінансування чи/або оптимізація та спеціалізація рекламних потоків.

МОБ:
Айфонізація – перехід Інтернету у мобільні пристрої, від пошти і нетворків до відео та музики (наприклад у багатьох телефонах уже немає радіо, разрахунок на інтернет аналоги). Особливого розвитку досягне купівля таких товарів як книги, музика та інше.

Зникнення смс як функції в телефоні, адже із здешевінням мобільного, 3ДЖИ інтернету, вартість смс буде високою, а доцільність низькою).

Також у телефонах, як я і писав остаточно зникне радіо, ММС, Bluetooth; виникне можливість знімати прямо у один зі своїх акаунтів у мережі, що дасть розвиток відео-блогінгу та зекономить на па’мяті мобільних апаратів.

ПРОБЛЕМАТИКА:
куди зберігати усі паролі від УСІХ соціальних мереж??

що робити із 10-ма поштовими скриньками та 20-ма соціальними акаунтами, потрібен синхронізатор!

що робити із авторським правом?? Музичні виконавці уже переходять на безкоштовне розповсюдження нових творів із власних ресурсів, а потім просять пожертв за свої твори, якось аж смішно))

що робити із загрозою використання конфіденційної інформації у приватних цілях компаніями?? А така загроза що раз то сильніше нависає над користувачами((

Чому інтернет не може покінчити із туристичним бізнесом??

P.S.
Дітям у Африці дають безкоштовні лептопи, створюються школи по безкоштовному дистанційному навчанню для школярів, розвиваються Wi-Fi мережі у джунглях Бразилії, мільярди доларів виділяють уряди на інформатизацію суспільства, а особливо тих регіонів, де цей процес ще на початковому етапі, сотні мільйонів доларів виділяють Інтернет гіганти, щоби діти першим словом в мережі назвали назву їх сайту, etc. Це все, і багато іншого говорить про те, що Iнтернет тільки набирає обертів, що тих хто ходить по землі набагато більше, ніж тих хто сидить в Iнтернеті, це говрить про те, що потенційних рекламодавців більше ніж користувачів, і ринок вимигиє розвитку, а якщо є попит то буде і про...

1 комментарий:

Андрій Лозовий комментирует...

файно. власне кажучи, з усім погоджуюсь.
з приводу твого неологізму "айфонізація"-згоден, сам вже роки зо три регулярно заходжу в нет з телефону. те, що сьогодні інет в мене регулярно під рукою не позбавив цієї звички. часто так читаю статті-очі менше втомлюються, коли чекаю когось, стрічки новин продивляюсь...
але це про МЕНЕ пресонально, а якщо говорити про ТЕНДЕНЦІЇ назагал, то у айфонізації в Україні є ще стримуючий фактор:
1) у компаніях з хорошою якістю звязку інет дорогуватий, якщо користатись ним весь час
2) у компаній з дешевим інетом галімий звязок
проте цей фактор, менше з тим, не міняє тренду в цілому

а взагалі, хороший футурологічний матеріал, майбутнє починається за мить... .)