
Найбільшим гравцем на регіональному ринку є DST, компанія належіть олігархам і керується професійним менеджером, який повністю скуповує (мається на увазі контрольні пакети) регіональні проекти (Vkontakte, Odnoklasniki, Chatrollet, Mail.ru, Naszaklasa,) та входить у долю у глобальних (FaceBook, ICQ-як виняток, був куплений повністю), така політика привертає увагу, але такі масштабні гравці зазвичай живуть самі на своїх регіональних ринках, перекуплюючи долі один одного, як наприклад Тренсенд(Китай викупила 10% DST), Нігерійська компанія володіє половиною майл.ру, і так далі, компанії намагаються ставати акціонерами глобальних брендів, але локалізація на сьогоднішній день є більш цікавою з точки зору інвестицій і принесення прибутків в короткостроковій перспективі+шанс контролю над компанією, а не міноритарна участь.
Нажаль в Україні ще немає своєї Інвестиційної Інтернет компанії, Ахметов тількино запустив свій мега портал “точка.юа” (стаття починалася з того що вони в упадку), Пінчук більше цікавиться телекомунікаціями(ФпешТел), від решти не очікую, вони зайняті інвестиціями в нерухомість, політику та ЄВРО12. Тому наш ринок може надалі жити і оголошувати війни вітрякам, як це робить ЛІДЕР ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ(це їх офіційне позиціонування) UKR.NET
Ніхто не звертає уваги на потенціал, який є в країні, на студентів і молодь, які готові творити гарні проекти, але наразі вони нікому не потрібні.
Закінчу наведення кількох прикладів:
ЩО – ким створено:
Google – випускники Стенфорду -- Ларі Пейдж і Сергій Брін)
FaceBook – Цукерман, ще будучи студентом)
Twitter – students;
Vkontakte – павел Дуров – студент;
YouTube – students (??)
Chatrollet – 17-ти річний школяр Московської школи)
Paypal – випускник КПІ, переїхавший в США.
Комментариев нет:
Отправить комментарий