воскресенье, 3 января 2016 г.

2015

Мій традиційний ЗВІТ ЗА РІК, мій 2015 у розрізі КНИГ, ФІЛЬМІВ, ПОДОРОЖЕЙ, НОВИХ СМИСЛІВ та ІДЕЙ, до яких я приходив в минулому році..

за рік я відвідав більше 200 ефірів більше ніж на 10ти каналах, не те щоб я їх рахував, просто в році 50 тижнів, а враховуючи що тільки на 112 я ходив раз в тиждень,)) ну і так далі.. сам злякався

прочитав кілька майстер класів та відкритих лекцій.. (виробив власний стиль, зазвичай це інсайти із реального досвіду та плітки від депутатів в зам-міністрів.)

раз в місяць кудись літав, і раз в тиждень ходив із кимось на пиво.. раз в день пив каву та раз в раз кудись запізнювався,)

вів безліч інформаційних, іміджевих та pr кампаній, був на виборах в Каталонії, прочитав добрий десяток книг по спеціальності.. захистив Кандидатську - нарешті) та ... зрозумів що українська політика отупляє як непереведення в наступний клас у школі)

ще це був рік - "10ть років після школи", перша серйозна дата.. вперше прийшов до школи) змішані відчуття.. але 100% був радий усіх бачити..

ще як виявилось згодом, мій звітик має постійних читачів,) якщо їх можна так назвати.. зазвичай це мої близькі друзі, які і так все про мене знають.. але в грудні уже було кілька питань, типу ну коли вже буде бложик,))  тож, друзі і подруги: поїхали

ПОДОРОЖІ:
вперше: Чехія, Франція, Ізраїль, Палестина, Куба, Швеція, Норвегія, Данія

вкотре: Емірати, Польща, Бельгія, Грузія, Туреччина, Іспанія і Раша (літав на кремлівський ефір, після чого тиждень пив і плакав,))

помаленьку, але впевнено рухаюсь до своєї маленької цілі гармонічного пізнавання світу.

до 30 хочу побачити 50 найцікавіших  країн світу (за моїм суб"єктивним баченням). Тихенько відкладаючи пляжні, острівні баунті-кантріс, бо після тридцяти теж є життя, а після 70-ти воно буде трошки менш активне ніж сьогодні, то і доведеться десь валятись на пляжі,)) Поповнюючи свій список відвіданих держав.

КНИГИ:
Златан, Як багаті краіни збагатіли Рейнерта, Брендінг територій, Лондонград, Антихрупкость Талеба Насіма, Історію Украіни Trtkmxsrf, Капелюх Сікорського..

100 відомих украінців - шукав витоки украінського космополітизму.

Книжка про хасидів , готувався до поіздки в Ізраїль (я тричі переносив поїздки на Землю обітованну, і нарешті на ДР туди потрапив)

Сниданок у Сотбі - мистецтво)

Книжка про національний визвольний рух в Ірландії, назву якоі я не можу згадати,)  Відкрив для себе круту націю Ірландців, які багато в чому пулятб політикою в США)

Рішар Капусніцький - автобіографічна книга, почав читати Падишаха..

зрозумів що це книжка про прототип Януковича,) закинув, бо зрозумів що минуле..

як і колись, я багато книг залишаю на середині - недочитаних..

ще з"явився тренд: я почав багато купувати книг.. з яких читав правда кожну 10ту.. але напевно я постарів, бо я отримував кайф від читання саме паперових книг.

враховуючи що нотатки пишу не з дому, то деякі книги опускаю, так як не можу згадати назви.. по поверненню допишу.. (бо блог багато в чому для себе майбутнього для спонадів минулого)

ФІЛЬМИ:
ОЕКУПОВАНІ / Оккюпаен - про тиху окупацію Норвегії Росією.. як посібник.

Кінгсмен та Москва 2017 - кардинально різні по формі та сюжету, але смисл той же у обох - як залізти масам в голови.

Наркос про Пабло Ескобара - бравадна історія про вбивцю-хулігана, баригу-диллера і романтичного коханця із Колумбіі. Браво Нетфлікс.

Art of More (Больше чем искуство), The Bring,

Свалка - крута бразильська історія, чимось навіть місцями схожа на Город Бога (один із улюблених фільмів).. у фільмі дух Бразилії, і це прекрасно..

Бонд, дякуючи Ользі Куриленко я привчився дивитись 007.. і не через бажання трюків чи авантюр, а щоб подивитись тренди..

Бонд став настільки комерційним, що це уже не фільм а тотальний продакт плейсмент.. тому цікаво викупити хто і що буде намагатись продати..

ДаВінчі другий сезон,
Мадам секретар,
Political animals.

Абсолютная власть - супер кейси в рекламі і піарі, неперевершений англійський гумор..  ну і Стівен Фрай - суіцидальний гей, наркоман і супер-герой Великої Британії.

Клан Кеннеді !!!

і Разом із всією країною проковтнув Картковий будинок - другий сезон!!!

не сподобались: Стів Джобс - ще одна попсова сага. Виходить так, що наскільки крутим був Джобс - настільки некруті фільми про нього.

Гай Річі - UNCLE, так чекав і таке розчарування..

Зрозумів що мій улюблений  режисер це Девід Фінчер та Вуді Ален, але Фінчер більше..

а по тематиці - політичні ..


МУЗИКА:
слухав Дорна, Gogol Bordelo, латиноамериканські мотиви, Onuku, ДДТ..

піднімали настрій: Тінь сонця, ТНМК, ТАРТАК

в тренажерці зі мною в вухах завжди був - BRUTTO, якого взагалі вважаю крутим трендсетером і класним мотиватором.


ВРАЖЕННЯ:
трошки волонтерив, багато працював, захистив кандидатську, почав колекціонувати мистецтво (хоча першу картину Бочар мені подарила ще років 5ть тому), але дякуючи вихованню методом власного прикладу Міші Кирейто, я долучився до аукціонів та пошуку крутих творів.. Апогеєм мого колекціонерського життя, став подарунок Н.З. - дуже крутої картини..

змирився із своїм віком (ну нарешті).. почав замислюватися про географічну свободу та політичну діяльність.

зрозумів який великий кайф - прочитати книжку про якусь країну, загорітись нею і поіхати туди у подорож)

переконався в тому, що варто планувати рік, навіть якщо половина плану це мрії та бажання.. і не важливо що 80% не збувається одразу.. зате збувається потім! плюс ти не витрачаєш час на чужі мрії, а займаєшс своїми..

з"явилось стратегічне планування.. зрозумів користь від пережитих вікових криз) тепер можу виступати лектором із кризи закінчення університету,)) жартую..

зрозумів що схожий на діда,)

весь рік намагався уникати всього того що портило мою енергію Ци.

страва року - Лазанья)

2016
Хочу в Штати, Лондон та Латинську Америку, колекціонувати картини, багато читати та займатись політикою.

ходити пішки по 10 км в день, ходити з друзями в баню, літати лоукостами (є надія що із безвізовим режимом їх побільшає) та куплю коня,))
ладно, не буду я нічого купувати.. але погодьтесь кінь це круто,))

одним словом планів багато,) але про них ви уже прочитаєте в наступному році.. ну як мінімум про ті, які 100% збудуться

Комментариев нет: